torsdag 25 oktober 2012

Gilla & Vinn på Facebook!


I EGO-jewelrys allra senaste kollektion finns ett vackert smycke "a man with an open heart". Ett halsband i 925 sterling silver som är format som en man (din man, blivande man, sambo, kille eller vän) som håller i ett hjärta. Underbar design och budskap. Detta smycke kan bli ditt!

Det du behöver göra för att ha chans att vinna detta smycke är:

1. GILLA Silver & Sånts Facebook sida. Sök på Silver & Sånt på Facebook och 
klicka helt enkelt på Gilla-knappen

Om du redan har Gillat vår sida så har du chansen att vinna "a man with an open heart" genom att 
DELA sidan till dina vänner.

Sprid gärna detta budskap till dina vänner och bekanta. 






11 kommentarer:

Parfymista sa...

Jag blev gillare 527 på FB. Vill gärna vara med i tävlingen.

Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

qat sa...

Jag har gillat på Fejjan med namnet ana nordlander lund och håller alla tummar och tår jag kan hitta! :)

Mejl: ienannandelavlivet@live.se

Nathalie Eriksson sa...

Gillar på fb :) (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

Wihlborgskan sa...

...har gillat o delat inlägg, delat event o bjudit in vänner... hoppas nu att jag har TUR för det var ett oerhört vackert smycke ♥

rami sa...

gillat o delat inlägg, delat event o bjudit in vänner

Johanna sa...

Jag gillar nu er sida, så nu håller jag tummarna :) Johanna Maria Harderud

lilla_harderud@hotmail.com

isabell sa...

Ååh så fint!
Jag blev gillare 545 under namnet Isabell Olsson.
Håller tummarna! :)
Mail: isabellolssn@hotmail.com

Hilde sa...

Jag är gillare nummer 549!
Har tackat ja till evenemanget, och har även delat till mina vänner:)
Nu hoppas jag på tur!

Stor kram från
hilde_jensen@hotmail.com

Anonym sa...

Hej

Jag blev gillar nummer 552. (Tina Carlström).

Jag är gärna med, detta halsband hade jag varit enormt stolt över att bära. Då skulle jag kunna tänka på min man varje dag som han inte är hemma. Han är för nuvarande i militärtjänst i Kongo och jag saknar honom sååå mycket!

Hälsningar Tina

christinecarlstrom@hotmail.com

Elina sa...

Jag är med och har gillat på facebook - Elina Backeby

Min mejl: e.backeby@gmail.com

Dieseldoris sa...

Så himla vackert smycke! :)
Gillade och delade på Facebook!

Vart gillare 568 (Helene Gustafsson)
helene84@live.se